Taylor and Kristen on EW Cover

by on August 13, 2009
in Cast & Characters, New Moon Movie, Videos

27 Comments
Tweet This - Add to Facebook
Share Post

EW has an article about the new cover of the magazine which features Kristen Stewart and Taylor Lautner and hits stores Friday. They also talk with the stars about the movie.

Here is a little excerpt:

Taylor trained hard to bulk up for the role of the budding werewolf. “My body fat got so low that we actually needed to increase it a little bit,” he says. “My trainer would be like, ‘Go have a huge milk shake just so I can get a thousand calories into your body.’”

You can read the whole article here.

Here is more video from the photo shoot. Taylor is so adorable!

Comments

27 Responses
  1. Kristin24 says:

    beautiful!! he’s handsome and her eyes are beautiful!!

  2. Patty says:

    ahh, i love that slide thing that he did. so dramatic, lol

  3. Kristin24 says:

    LMAO
    Kristen: “You need to grow into your cajones a little bit”
    Taylor: “Ok… not sure if that was a comp or not?”

    His face is hilarious! 😀
    Loved his “moves” and that flip was cool 😀

  4. andrea says:

    awwww they look cute both of them =)

  5. rob luver says:

    he is adorable!! i love you taylor even though my name is rob luver. 🙂

  6. twilight.nerd says:

    lol nice rob luver!

    That’s pretty cool! Taylor does look pretty hott!! even tho i LOVE rob!

  7. ms.taycob says:

    i love taylor!!!!

  8. twilight.nerd says:

    What does Kristen say at the very end?

  9. morgan says:

    I wonder when these were taken. Kristens hair is still brown so probably awhile ago.

  10. soly says:

    Once again iam awed by taylor…

  11. Jasperluvr says:

    Kristen: “You need to grow into your cajones a little bit. But don’t do that for a little bit.”
    Taylor: “Ok… I’m not sure if that was a complement or not?”
    i love his face when she said that it was hilarious.
    And then then end kristens like wow dudes dunna die.
    lmao

  12. How long ago was this?
    Kristens hair is brunette..

  13. aliceann says:

    haha, that was funny. “you gotta grow in to your cajones” ha!
    tay looks so hot!

  14. #1 TWILIGHT FREAK™ says:

    AWSUM LOVE THEM BOTH!!!

  15. Calime says:

    Have you seen the new trailer the second one??

  16. LEXI says:

    haha.. grow into you cajones.. love them both!!

  17. Maddy says:

    Notice. Khristans eyes are golden and shes not a vampire yet!! LOL!!

  18. Maddy says:

    oh and P.S. NICE WIG KHRISTAN!!

  19. team jacob, team edward says:

    will that is true they both smile.
    and so cute.

    team jacob.

    😀 😀 🙂

  20. mrs cullen says:

    they look great but come on!!! I need rob!!!!!! team edward forever!!!

  21. Edwardluvr87 says:

    Wow than was so hilarious especially when Kristen says “you need to grow into your cojones a little bit … ” That was really funny !

  22. Shelbie says:

    When Kristen said “you need to grow into your cojones a little bit”, Taylor’s face was priceless lol.

  23. mykaela says:

    is it just me, or do kristens eyes look topaz-ish?

  24. yatebale says:

    COJONES is a spanish word , it means ‘nuts, balls’ 🙂

  25. MrsIke says:

    Cute pic of both.=0)

Share Your Thoughts

Personalize your comments with a Gravatar.