Clevver TV Video: Stephenie Meyer’s “The Host” To Be Made Into Film

by on October 4, 2009
in Books, Movie, Stephenie Meyer

36 Comments
Tweet This - Add to Facebook
Share Post

Comments

36 Responses
  1. Gemma Cullen says:

    I’ve read the book and it’s absolutely awesome… I will indeed be going to see the Host in Cinemas =]

  2. emily carman says:

    OMG i am in LOVE with the Twilight books and I also The Host and I think it is so better then the Twilight books and I went to see the midnight permear of Twilight last year and im gonna do the same with New Moon and I CANT WAIT to see the midnight permear of The Host!!!!! I just LOVE LOVE Stephenie Meyer books!!!!

  3. Iris says:

    I’m reading it right now, and I’m not sure yet about my opinion on the book. I think I’ll like it eventually, but now it’s still a bit confusing. Even if I wouldn’t like the book, I’d still go and see the movie, so yes I definitely want to see it.

  4. mykaela says:

    i thought it wasnt official. hmmm. i havent read the book, my mom said it was an adult book.

    • Anne^^. says:

      yep. i haven’t read the book either…
      but i told my mom i want to read it and she just told me “okay”. lolz! πŸ™‚ …but i’m not sure if she even knows what’s it about… XD
      i’m just 12 years old, lolz. maybe she allows me to read it πŸ˜‰

  5. That’s an amazing book(: I’d love to see it as a movie(:

  6. Ali ;-} says:

    I just reread the book for the 4th time and still think it’s better then Twiligh. I hope the movie is good and I will go see it when it comes out!

  7. I HAVENT READ THAA
    BOOK MOSTLY BECAUSE I DIDNT UNDERSTAND
    IT BUT IMMA TRY READING IT
    AND I WILL DEFINETLY GO SEE
    IT IF IT BECUMS A MOVIE
    πŸ˜›

  8. sarah says:

    I ABSOLUTELY LOVED THIS BOOK I READ IT 2 TIMES IN A MONTH AND CAUGHT THINGS I MISSED THE 1ST TIME THAT I READ IT, AND I AM DEFINETLEY GOING TO WATCH IT. I DONT SEE WHY ITS CALLED AND ‘ADULT’ THERE ARE NO EXPLICIT SCENES ANYWAY. O WELL ITS AMAZING AND STEPHENIE IS PHENOMINAL

  9. Natasha says:

    I loved The Host and I would definately go to see the movie!

  10. Kacci says:

    OMG, I CANNOT WAIT UNTIL THE HOST BECOMES A MOVIE! WHEN I FIRST HEARD ABOUT IT, I SCREAMED LIKE A LITTLE GIRL! I JUST HOPE THEY DON’T LEAVE A LOT OUT, I MEAN THIS BOOK IS AMAZING, AND IF THEY LEAVE ONE THING OUT THEN ITS RUINED. I LOVE JARED! I WANT JENSEN ACKLES TO BE JARED. LOL =D

  11. Vampire Girl}RAWR} says:

    i have read the books. it is amazing! cant wait to see it into a movie.
    it will be great!

  12. totally the book iz amazing and there iz not bad scenes.idk why its an adult book.but i would defently go c THE HOST.

  13. NiKKi says:

    I’ve read the host and i’m in love with it. Its a really awesome book. But i’m kind of worried about the movie, I dont think it will live up to the book.

  14. Garrett says:

    i goin 2 see it i lvu dat book but ot as much as the twilight saga

  15. ysatis (: says:

    ahh. i have to make a trip to Walmart<3 ;]
    i wanna see my opinion on both books.

  16. Colleen says:

    I am really excited because since the first time I read it I thought it would be a great movie. and for those who are trying to read it or thought it was confusing, it is in the beginning kind of confusing and hard to get into but after the first few chapters, it’s well worth it! Love Stephenie! Love Twilight Guide!

  17. Alice says:

    I haven’t even read the book but I think it would be huge…

  18. Kim says:

    I usually don’t read scf-fi books but i’m so in love with this one that i’ve read it several times! they better not screw Ian’s character up cuz he’s my fav!

  19. Annee says:

    I read the host and I loved it but I dont know if i will want to see the movie after seeing twilight’s movie done inncorrectly. I dont think they will get the charactars right, or the places.

  20. ~kxcullen~ says:

    wow wow wow !!! the book isnt that much of an dault book im 13 and ive read it twice both while i was twelve! my dad even bought it for me!! this will be an amazing film!!!!! lol x

  21. ~kxcullen~ says:

    ian’s my favourite to!!!

  22. Marit says:

    I have read the book and it is awesome book, i absolutely love it!
    CanΒ΄t wait for the movie!

  23. Jessica says:

    OH MY GOSH!! I CAN’T WAIT FOR THIS MOVIE TO COME OUT!! THIS IS ONE OF MY FAVORITE BOOKS!! IAN’S MY FAVORITE BTW

  24. jess says:

    I’VE READ THE HOST!!!!!! IT WAS AMAZING!! TRULY BRILLIANT!!!!!!! LOVED IT!! ALTHOUGH IT MADE ME CRY LIK ALL THE WAY THROUGH!! LOL it was sooo different from the TWILIGHT SAGA but i found that some of the chracters wer simlier!!? lik wanda was a tiny bit lik bella, kyle was a’lil bit lik emmett, and Doc was lik carisle!! – in my opionion

  25. jess says:

    but the movie will probably be a disapointment to me ’cause the chracters look ‘n act a certain way in my mind and it wont be right! i can just tell but watever the book rockz!!!!!!

  26. .. says:

    OMG i just finished readin the host today and i was real upset tht it ended..:'(. i liked the book more than the twilight saga, but im not sure i ll lyk the movie as much.. but i will DEFINATELY go and see it !! i cnt waaait !! yeaa i agree ian R O C K Z !! :O XD

  27. jemcullen says:

    I have read the host a couple of times and i makes me cry all the way through every time. my fave characters are jared and ian. i hope they give the book justice in the film and not change things as the book and charcters are amazing cant wait to see it!!!!!! πŸ™‚

  28. umm i read the tiwlight saga AFTER i saw the movie,
    and so i will probably end up reading the host, once i find the date when it comes out i’ll read it b4 or if im too lazy, i’ll read it after the movie. i’m jsut putting it out there IM A TWI-HARD and i tihnk even if i was’t, i would see the host anyways bcuz it’s MY TYPE OF MOVIE. so ya!

  29. Leigh says:

    read it, own it, love it!, definitely going to go see it! ( depends on what its rated)

  30. Bella4eva says:

    Casey Aflec looks like I thought Ian would look like, Robert Redford as Jeb, Matt Damon as Doc, and Ben Aflec as Jared. I thought the Hpst was kinda boring @ first, but it got better… also, there was no big dramatic scene. I LIKE THE BIG DRAMATIC SCENE!! πŸ™ Like in Twilight, the ballet studio scene, New Moon the Volturi scene, Eclipse; the “meadow”(? I DK wat to call it) scene, and BD (part 1) the scene where Bella finds out she is pregnant, (part 2) the birth scene, and (part 3) the “other” Volturi scene.

  31. Sarah says:

    O IVE READ THIS BOOK BUT IDK HOW THEY WILL MAKE IT A MOVIE THE FIRST 250 POAGES OF THE BOOK SHE DOESNT TALK

  32. Mariah says:

    I’ve read The Host and it was absolutely awesome!! I enjoyed it, I think more people should read it! I am definitely going to be seeing the movie!

  33. Lucy says:

    I’ve read this book and totally loved it !!!
    ‘The Host’ + ‘Twilight books’ are amazing :O
    can’t wait till the movie! x

Share Your Thoughts

Personalize your comments with a Gravatar.